Har du en fråga eller vill du komma i kontakt med oss?

Fyll i namn, e-post och telefonnummer nedan så kontaktar vi dig.

Kontakta oss

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

Tack för ditt mail!

Vi har mottagit det och svarar så snart vi kan.

ORDNINGSREGLER

För allas trevnad har WE tagit fram ordningsregler som vi förväntar oss att samtliga medlemmar och besökare vill följa. Hjälp varandra att komma ihåg vad som gäller, var trevliga och visa uppskattning mot varandra!

1. Kom i tid! Ge dig själv tillräckligt med tid för att checka in, byta om och gå på toaletten – helt enkelt bli klar inför passet. För de flesta innebär det att komma minst 10 minuter innan passets början.

2. Lämna ditt ego vid dörren. Ta ansvar genom att inte sprida ut din personliga utrustning och se till att städa efter dig genom att plocka upp gammal tejp, vattenflaskor och pennor med mera. Torka även upp svett, blod och andra kroppsvätskor med våra vipes. Och ställ tillbaka all använd utrustning på dess rätta plats. 

3. Respektera vår utrustning. Vikter dumpar vi endast om vi måste – inte för att det är bekvämt. Under en WOD släpper vi aldrig några vikter från över huvudet och tomma skivstänger, kettlebells eller hantlar dumpar vi aldrig. Ta alltid ansvar för att din utrustning inte skadar eller stör någon annan. Vår utrustning är dyr och det är roligare att köpa in nya träningsredskap istället för att ersätta trasiga.

4. Säg till om något inte är till belåtenhet. Om någon utrustning är trasig, om lampor inte fungerar eller om det är slut på toapapper så var snäll och gör oss uppmärksam på det. Då har vi möjlighet att rätta till saken snarast möjligt.  

5. Utmana dig själv, det är så du blir starkare. Försök att alltid lyfta lite tyngre och ge det där lilla extra. När du strävar efter något du inte har så måste du göra saker du aldrig tidigare har gjort. Då hjälper det att ha en positiv inställning istället för att smitta både dig och andra med en negativ attityd. Ha roligt samt pusha dig själv och dem runtomkring till att bli bättre!

6. Fuska inte. Ingen bryr sig om ditt resultat men alla bryr sig om du fuskar. Var ärlig mot dig själv och mot gruppen. Om coachen säger åt dig att fixa dina reps så är det inte en inbjudan till diskussion. Om du tappar räkningen så är nästa siffra alltid 1. Om du inte vet hur en rörelse ska utföras så fråga coachen om hjälp, coachen finns där för din skull.

8. Gå på våra pass. Oavsett om din nivå är nybörjare eller erfaren så är pass bra att gå på för att påminnas om teknik, få sparring och tvingas att jobba på saker du inte är så bra på. Tränar du på egen hand så har du ansvar för din egen teknik och hälsa. Är du osäker på tekniken rekommenderar vi att ta hjälp av någon av våra personliga tränare eller att gå på pass.

9. Ta gemensamt ansvar. Respektera och var stolt över vår box. Låt inte andra medlemmar komma undan med saker som kan skada dem själva, våra lokaler eller vår utrustning. Om du ser någon utföra rörelser som kan skada dem, hjälp dem tillrätta. Safety first! 

10. Hälsa på andra medlemmar.  Hos oss är alla välkomna oavsett styrka och erfarenhet. Glöm inte att vi har alla varit nybörjare någon gång. Ta dig tid att hjälpa nya medlemmar. Ett CrossFit-gym kan för många vara skrämmande i början, så sträva efter att få alla att känna sig välkomna.